Webmarketing – keresőoptimalizálás

Egy kereskedés weboldala elsődleges eszköze az online jelenlétnek és kiindulópontja az internetes tevékenységeknek. A kimutatások szerint az autós ügyfelek nagy része az Internetet használja vásárlás előtti információszerzésre. Ennek fényében egy jól teljesítő honlap elengedhetetlen eleme a hatékony marketingnek.

Egy vonzó, divatos honlap azonban nem elégséges. Az internetes keresési szokások megváltoztak, legtöbben a Google-ben teszik meg az első lépést, így a keresési listák első húsz pozícióján belüli megjelenés az egyik legfontosabb cél az online marketing erőfeszítéseinkben. Ehhez a megváltozott információkeresési szokáshoz igazodva, olyan keresőoptimalizált weboldalak építését vállaljuk, amelyek az internetes keresőprogramok számára értékesek és ezért előkelő pozícióban jelennek meg a találati listákon. Így a potenciális ügyfelek nagyobb valószínűséggel találnak rá az Ön honlapjára.

A DLM Consulting munkatársai örömmel állnak rendelkezésére nem csak a weblap megtervezésében, elkészítésében, segítünk az online marketing mix kialakításában, végrehajtásában is. Ilyen kiegészítő mix elemek lehetnek a következők:

Google Adwords kampányok

A Google keresőben található szponzorált linkek listájában előkelő hely megszerzése, megfelelő költséghatékonyság mellett.

Külső hivatkozások készítése

Ide tartoznak a külső hivatkozások (linkek) regisztrációja tematikus katalógusokban, blogok készítése, PR cikkek megjelenítése, partnerekkel közös tartalom publikálása.

A honlap felkészítése a maximális ügyfélkonverzióra

A honlapra érkező látogatók körében el kell érni a hosszú tartózkodási időt, esetleges regisztrációt, hírlevél megrendelését, kapcsoltfelvételt, azaz végső soron a vásárlás irányába terelni a potenciális ügyfeleket.

Grafikus által készített online reklámanyagok készítése

Grafikusaink segítenek Önnek igényes reklámanyagai elkészítésében, amelyet aztán saját honlapján vagy fizetett hirdetésként más weboldalon is elhelyezhet.

A honlap teljesítményének elemzése, javítása Google Analytics segítségével

Kollégáink összefoglaló menedzsment riport formájában tájékoztatják Önt a honlap teljesítményéről. Ebben megtalálható a látogatók számán túlmenően azok tipikus viselkedése is, azaz honnan érkeztek, mit néztek meg és meddig maradtak? Ennek fényében javaslatot teszünk az ideálisabb működés megvalósítására.